Sikertelen rendelés

Sajnos a rendelésed, fizetésed sikertelen volt:

Sajnos a vásárlásod valamiért nem sikerült. 

Kérlek, ellenőrizd a következőket:

  • 1.  ELÍRTAD – Véletlenül elírtad a bankkártya adatokat, vagy az ellenőrző kódot.
  •  
  • 2.  NINCS ELÉG FEDEZET A BANKKÁRTYÁDON – lépj be a bankodba és ellenőrizd. Lehet vontak a bankszámládról egy olyan 
  •      tételt, amire nem is számítottál. Fizess be rá pénzt a bankodban vagy utalj rá.
  •  
  • 3. TÚLLÉPTED A NAPI KÖLTÉSI LIMITET – lehet alacsonyra van állítva biztonsági okokból a vásárlási limit, vagy az is lehet,      
  •     hogy ma már fizettél máshol is, és elfogyott a keret. Lépj be a bankodba és emeld meg.
  •  
  • 4. BANKI MEGERŐSÍTŐ KÓD – a bankok most már rendszeresen küldenek biztonsági kódot sms-ben, vagy a mobil appodba. 
  •     Lehet nem írtad be. Lehet nem kaptad meg. Ha még sosem kaptál, akkor hívd a bankod, mert aktiválni kell. A lényeg, hogy       
  •     ismételd meg a fizetést.
  •  
  • 5. LEHET ELÍRTAD AZ EMAIL CÍMED? – biztonsági okokból a bank ellenőrzi a megadott adatokat, és ha nem stimmelnek, akkor  
  •     elutasítja a fizetést.

Kérlek ellenőrizd, hogy a fenti problémákat elhárítottad.

Remélem sikerült megoldanod a fizetési problémát. Ha valamiért mégsem sikerülne továbbra sem bankkártyával vásárolnod, akkor kérlek vedd fel velem a kapcsolatot és segítek neked amiben csak tudok.
kapcsolat@aikepzo.hu