Sikertelen rendelés
Sajnos a rendelésed, fizetésed sikertelen volt:
Sajnos a vásárlásod valamiért nem sikerült.
Kérlek, ellenőrizd a következőket:
- 1. ELÍRTAD – Véletlenül elírtad a bankkártya adatokat, vagy az ellenőrző kódot.
- 2. NINCS ELÉG FEDEZET A BANKKÁRTYÁDON – lépj be a bankodba és ellenőrizd. Lehet vontak a bankszámládról egy olyan
- tételt, amire nem is számítottál. Fizess be rá pénzt a bankodban vagy utalj rá.
- 3. TÚLLÉPTED A NAPI KÖLTÉSI LIMITET – lehet alacsonyra van állítva biztonsági okokból a vásárlási limit, vagy az is lehet,
- hogy ma már fizettél máshol is, és elfogyott a keret. Lépj be a bankodba és emeld meg.
- 4. BANKI MEGERŐSÍTŐ KÓD – a bankok most már rendszeresen küldenek biztonsági kódot sms-ben, vagy a mobil appodba.
- Lehet nem írtad be. Lehet nem kaptad meg. Ha még sosem kaptál, akkor hívd a bankod, mert aktiválni kell. A lényeg, hogy
- ismételd meg a fizetést.
- 5. LEHET ELÍRTAD AZ EMAIL CÍMED? – biztonsági okokból a bank ellenőrzi a megadott adatokat, és ha nem stimmelnek, akkor
- elutasítja a fizetést.
Kérlek ellenőrizd, hogy a fenti problémákat elhárítottad.
Remélem sikerült megoldanod a fizetési problémát. Ha valamiért mégsem sikerülne továbbra sem bankkártyával vásárolnod, akkor kérlek vedd fel velem a kapcsolatot és segítek neked amiben csak tudok.
kapcsolat@aikepzo.hu